.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازي سامانه الکترونیکی سالنامه آماری مازندران

سمینار آموزشی سامانه الکترونیکی سالنامه آماری استان مازندران در محل معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

فعالیت مربوط به تهیه و چاپ و انتشار سالنامه آماری استان که حاوی جامع ترین و کامل ترین اطلاعات و عملکرد دستگاه های اجرایی، موسسات، نهادها و مراکز آموزشی و عالی است. از حدود چهل و پنج سال پیش شروع شده و هم اکنون نیز با کیفیت بالاتر و اطلاعات غنی تر ادامه دارد. سالنامه آماری استان به عنوان کتاب مرجع آماری استان همواره مورد استقبال و استفاده سیاستگزاران، برنامه ریزان و محققین و پژوهشگران بوده است. این کتاب تا سال ۱۳۸۱ تحت عنوان آمارنامه چاپ و منتشر می شده و از سال ۱۳۸۲ با یکسان سازی الگوی آن در سطح تمامی استانهای کشور با هماهنگی مرکز آمار ایران با نام « سالنامه آماری» منتشر می شود. تاکنون نیز جمع آوری اطلاعات از دستگاه ها و مراکز آموزش عالی به صورت دستی و سنتی انجام می شده است.

در راستای اهداف و برنامه های دولت دهم مبنی بر ایجاد دولت الکترونیک و راه اندازی شبکه دولت و حذف روشهای سنتی و کاغذی در تعاملات بین دستگاه های اجرایی، معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران اقدام به تهیه نرم افزاری تحت عنوان سامانه الکترونیکی سالنامه آماری نموده و بیش از ۷۰۰ جدول حاوی اطلاعات مربوط به سازمانها، نهادها، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی را در محیط وب و شبکه طراحی نمود که ارتباط در این محیط بصورت On line بوده و دستگاه ها می توانند از طریق اینترنت و شبکه جداول موردنظر را تکمیل نمایند.

به منظور امنیت اطلاعات و داده های تکمیل شده، برای بیش از ۲۰۰ دستگاه اجرایی و مراکز آموزش عالی ۴۰۰ کاربر تعریف شده و به هر دستگاه به تفکیک مدیر و کارشناس، دو کلمه رمز اختصاص داده شده است.

در همین راستا و به منظور آشنایی کارشناسان و نمایندگان دستگاه های اجرایی و مراکز آموزش عالی با این نرم افزار سمینار آموزشی به مدت ۲ روز در تاریخ های ۲۲/۱/۸۹ برای دستگاه های اجرایی و ۲۵/۱/۸۹ برای مراکز آموزش عالی در محل سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی برگزار گردید. برقراری ارتباط همزمان و On line با مجموعه دستگاه های اجرایی استان از اهداف و برنامه های دفتر آمار و اطلاعات معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران می باشد که با راه اندازی سامانه الکترونیکی سالنامه شروع شده و در آینده این ارتباط در تمامی سطوح برقرار خواهد شد. راه اندازی ارتباط الکترونیک با دستگاه های اجرایی استان از طریق تالار گفتگو از برنامه های این دفتر در سال ۱۳۸۹ می باشد که انشاءالله به زودی راه اندازی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.